Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

21 μέρες ώς τα χριστούγεννα!!! ααααααα!!!!!!!!!!

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα μωρεεεέ.....και μέσα στα λαμπάκια του δέντρου και στα στολισμένα μπαλκόνια των γειτόνων...κάπου χαίρομαι αλλα και κάπου με πιάνει μελαγχολία.
Στην πόλη που μεγάλωσα, το χιόνια στο καμπαναριό που χριστούγεννα σημαίνει, είναι γεγονός!
Τα προηγούμενα Χριστούγεννα στο ξενοδοχείο που δούλευα , χρεώναμε 240 € το δίκλινο, μόνο και μόνο επειδή έβλεπες στην απέναντι στέγη χιόνι.Όλοι κεφάτοι, να φάνε το πρωινό τους και μείς να τρελαινόμαστε στη δουλειά , όχι να νιώσεις τη χαρά του χιονοπόλεμου, αλλα να βρίζεις τον ταξιτζή που δεν μπαίνει στο στενό της γειτονιάς σου γιατί λέει έχει 7 μέτρα χιόνι! Και μείς τι θα κάνουμε ρε φίλε??? με σκι θα ανεβούμε την ανηφόρα??Εντάξει φέτος είμαι άνεργη οπότε δέν έχω τέτοιο θέμα...οπότε καταλαβαίνω λόγο γκαντεμιάς οτι  ΔΕΝ ΘΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ!! εεεεε χαλαρααααά....
Φέτος έχουμε και τα συμπεθέρια! Πού να κάνεις γιορτές σαν άνθρωπος!!Να ντυθούμε , να βαφτούμε, να φτιάξουμε τα μαλλιά, να μαγειρέψουμε, να χαμογελάμε σαν σπαστικά και να μην μιλάμε πολύ, γιατί η πεθερά εχει πάντα δίκιο ( τι?? το είχες ξεχάσει??)
Ο άνθρωπος πάντα είναι δεσμευμένος τελικά.Ποιός δεν νιώθει την καταπίεση οτι πρέπει να περάσει γιορτές με τους δικούς του?Εγώ θα ήθελα να είμαι κάπου με κρασί, τζάκι, χιόνια, σε ένα πολύ όμορφο χωριό, σε πανσιόν ή ξενώνα και να τρώω τα ΕΤΟΙΜΑ φαγητά και κουραμπιέδες τους, χωρίς να βρωμάει το σπίτι μου φαγητίλα  μέχρι το Πάσχα και χωρίς να ανέχομαι τον συγγενή που κάθετε απέναντι μου και μασάει με ανοιχτό το στόμα το φαγητό του, και άλλα πολλά που λές εκείνη τη ώρα : δε μαμιέτε μιά φορά το χρόνο είναι!
Άντε.....και μην με ζορίζετε πολύ, γιατί στο τσάκ είμαι να φύγω μετανάστης στη τζαμάικα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου